Sunday, November 12, 2006

Web scheme

Recebi um mail de Amos Zongo...

"FROM THE DESK OF AMOS ZONGO BILL AND EXCHANGE MANAGER AFRICAN DEVELOPMENT BANKOUAGADOUGOU, BURKINA FASO"

"I got your contact address through internet net work search when searching for a good and reliable person that will assist me in this transaction." (EU!!!!)

"In my department we discovered an abandoned sum of 22.85m US Dollars" ...

(...)

Um gajo qualquer morreu num desastre de avião e os gajos agora precisam de levantar aquele dinheiro..
Mas não podem!

Eis que surjo eu, essa pessoa respeitadora, e faço com que tudo seja possível!
(Porque tenho 1 conta no estranjeiro)

"I agree that 30% of this money will be for you as foreign partner"

ETC ETC ETC...
Chupem-me os tomates!

Porquê?

Eu posso tar muito tentado e acreditar em tudo...
Mas essa estória do "foreign partner" cheira-me a rabetisse!

AH e tal, parceiro...

Parceiro??
Pronto...estragaram tudo...e eu que tinha mordido o isco!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home